środa, 11 lutego 2015

W cukierkowym nastroju

W sobotę święto zakochanych. Choć jak ja wolę myśleć jest to po prostu miły dzień w którym szczególnie możemy naszym bliskim okazać naszą miłość do nich. 


Zainspirowana quillingiem i oczywiście internetem, stworzyłam takie oto róże papierowe...





 Które następnie połączyłam na sercu wyciętym z innego koloru kartonu Iris w duże cudowne, słodkie różane serce.




Najlepsze do tego typu prac są papiery barwione w masie o nie za dużej gramaturze. Niestety kierowałam się kolorem, więc wybrałam papier 180 i 220 g, co przyznaję nie było najlepszym wyborem, bo ciężko się skręcały różyczki. O wiele lepszy byłby cieńszy papier. Na szczęście miałam pod ręką super magiczny klej ;), który długo schnie, ale czego on nie sklei...

Są co prawda gotowe paski do quillingu, ale one nie są cięte pod kątem w spiralkę więc różyczki byłyby z tego marne. Tak więc trzeba uzbroić się w cierpliwość i samemu ciąć, rolować i sklejać. Docelowo planuję zrobić takich 5, a zrobienie jednego zajęło mi 2 godziny więc jeszcze troszkę pracy przede mną. Jednak patrząc na efekt, nieskromnie, ale jestem zadowolona, mam nadzieję, że osoby które obdaruje również będą szczęśliwe :)






 P.S. jutro tłusty czwartek więc nadal pozostaję w nastroju i klimacie słodkości, również na blogu. Polecam zajrzeć jutro po coś naprawdę słodkiego :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz